Sales Polivalents

Minimitza les despeses bàsiques del teu projecte

Sales polivalents

Sala de reunions

Disposem d’un espai per fer reunions de fins a 12 persones amb taula, cadires, TV de 40” i equipat amb un dispositiu de videoconferència perquè tinguin lloc trobades a la teva mida.

Sala de formació

Oferim una aula de 63 m2 i espai per a 40 persones equipat amb taules, cadires i projector per fer divulgació dels temes que t’interèssin.

Per accedir i saber-ne la disponibilitat, contacta amb nosaltres.

Serveis inclosos

Facilitem l’inici la teva activitat a les sales a través d’una sèrie de serveis complementaris inclosos al lloguer:

  • Connexió a internet (Wi-Fi).
  • Aire condicionat / calefacció.
  • Dispensadors de vending, cafè i aigua.
  • Horari: 365 dies / 24 h al dia (consulteu disponibilitat).

Tarifes de lloguer

Sala de formació

A partir de
13/mes
  • Capacitat: 40 persones
  • Projector
  • Horaris: 365 dies / 24 h
  • 0-8 h: 21 € / h
  • 8-16 h: 17  € / h
  • 16 h: 13 € / h
Contacta'ns

Cospace

A partir de
5/mes
  • Espai compartit
  • Magatzem
  • > 20 m2: 5 € / m2
  • < 20 m2: 5,5 € / m2
Contacta'ns

Despatxos

Oficina individual amb serveis bàsics

Consulta

Naus

Gran infraestructura amb serveis bàsics

Consulta

Coworking

Espai amb el mínim de despeses

Consulta

Butlletí subscripció

Si vols estar al dia de les nostres darreres notícies, formació o concursos per accedir a Nexes, subscriu-te al nostre butlletí i rebràs periòdicament un resum de la nostra activitat.

subscriu-te

cluster banner_cluster

Nexes

L’equipament per dinamitzar el teixit econòmic local i afavorir la creació i el desenvolupament d’activitats empresarials i industrials.

 

Últimes entrades

Curs de Facebook Ads i Instagram Ads

Taller de Facebook Ads i Instagram Ads. Com fer anuncis a Facebook i Instagram
En aquest taller, s’explicarà detalladament com fer campanyes publicitaries a les 2 xarxes socials mes conegudes del mon, Facebook i Instagram. Es un taller de 10 hores, repartides en 4 Sessions de 2,5h cadascuna.

read more…

Jornada de networking: 30 coses a fer per vendre mes

30 i escaig coses a fer per vendre més i no morir en l’intent

La majoria de vegades les micro-empreses i els emprenedors no tenen la capacitat econòmica per contractar una agència que  els hi desenvolupi la seva marca ni que els hi creï i executi una estratègia de màrqueting.

En aquesta xerrada explicarem 30 i escaig coses que poden fer aquestes micro-empreses i emprenedors per intentar aconseguir vendre més.

A mes, aprofitarem la sessió per fer networking entre els assistents, tot fent una cerveseta gentilesa de La Brava Beer !!

 

Dia: dijous 19 de juliol de 2018

Horari: de 17h a 19h

Lloc: Sala de Formació de Nexes, el viver d’empreses de Forallac

Ponent: Jordi Reixach
Director de màrqueting i innovació
Professor de la Universitat de Girona
Creador de molt somnis compartits

 

Per apuntar-vos només cal que feu l’inscripció clicant aquí

PLACES LIMITADES!!

Aquesta jornada està subvencionada per la Xarxa Gironina d’Espais d’Allotjament Empresarial (XGAE) de la Diputació de Girona

 

Amb el suport de:

Diputacio de Girona

Autonoms: com gestionar els teus impostos

Curs dedicat a autònoms que volen gestionar ells mateixos els models de IVA trimestral i anual, i els altres models tributaris com per exemple el IRPF.

Durada de 12 hores, repartides en 3 sessions de tarda de 4 hores (teoria i pràctica). Les sessions tindran dues parts diferenciades: una teòrica (d’aproximadament de 2 hores i 30 minuts) i l’altre pràctica, en què els assistents faran la resolució de dos casos pràctics, amb un arxiu Excel (la comptabilitat simplificada) i els models oficials corresponents (la part fiscal).

  • Dies: 17, 24 i 31 de maig de 2018
  • Horari: de 16:00 a 20:00
  • Lloc: Sala de Formació de NEXES
  • Preu: 10€ (gratuït pels membres de Nexes o del Cluster Ecommerce)
  • Ponents: Joan Jurado (economista)

S’aconsella portar portàtil o tablet per fer les pràctiques.

Per apuntar-vos només cal que envieu un mail a: administracio@nexesforallac.cat PLACES LIMITADES!!

 

Objectius:

Des d’un punt de vista eminentment pràctic, s’aprofundirà en els següents punts:

a) en la comptabilització simplificada de les operacions i gestions més habituals, com són les despeses per compres, nòmines, comptabilització d’impostos (IVA i retencions de l’IRPF), dels béns d’inversió i dels ingressos, així com el càlcul de les amortitzacions, en els corresponents llibres registres obligatoris segons la normativa tributària.

b) en l’anàlisi dels requisits de facturació i obligacions fiscals, així com l’aprofundiment de la pàgina web de l’AEAT.

c) en la confecció de les declaracions-liquidacions fiscals trimestrals més habituals, com són els models 130, 303, 115 i 111.

A qui s’adreça:

A totes aquelles persones emprenedores que com autònomes, estiguin acollides al règim d’estimació directa simplificada de l’IRPF i al règim general de l’IVA; a autònoms que estant a mòduls (estimació objectiva), vulguin comparar el seu rendiment amb el de EDS; i, finalment, a les persones que vulguin formar-se a aquest tipus de comptabilitat simplificada.

Professor:

Joan Jurado i Cardelús. Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses per la Universitat de Barcelona. Curs de Postgrau d’Assessoria i Gestió Tributària per ESADE.

 

Amb el suport de:

Diputacio de Girona

Curs de Google Adwords i Analytics

Durant aquest taller pràctic sobre la promoció a la xarxa, treballarem i farem proves amb els principals indicadors per promocionar la nostra web, treballant en cada sessió una eina Google (Analytics i Adwords) per ajudar-nos a convertir les visites en vendes.

Dies:  6, 8, 13 i 15 de març de 2018
Horari: de 10:00 a 12:30
Lloc: Sala de Formació de NEXES
Preu: 15€ (gratuït pels membres de Nexes i del Cluster Ecommerce)
Ponents: Albert Alemany de AlterEgo

Per apuntar-vos només cal que envieu un mail a: administracio@nexesforallac.cat read more…

Ubicació

Carrer dels Oms, 10

17111 Vulpellac, Girona

Tel. 972 64 68 58

Horari: 9-13 / 15-18 h