fbpx

Coworking

Minimitza les despeses bàsiques del teu projecte

Coworking

Disposem d’un espai compartit de lloguer de taules perquè desenvolupis el teu projecte d’empresa a mida. Oferim 21 m2 on distribuïm 8 llocs de treball.

Si prefereixes una oficina individual i gaudir de les prestacions de preus reduïts de la modalitat Viver d’Empreses, t’aconsellem que consultis els detalls de l’espai Despatxos.

  • Consulta l’apartat Accés de la secció Iniciativa per saber com accedir al coworking.
  • Descarrega els plànols en detall aquí.

Serveis inclosos

Facilitem l’inici de la teva activitat empresarial a través d’una sèrie de serveis complementaris inclosos al lloguer del coworking:

  • Mobiliari d’oficina bàsic (taula, cadira).
  • Connexió a Internet amb fibra òptica (Wi-Fi/cable).
  • Aire condicionat / calefacció.
  • Cospace (lloguer de m2 de magatzem. Tarifa adicional).
  • Copisteria (impressió A4-A3, fax, escàner, fotocòpia, enquadernació).
  • Cuina-office (nevera, microones, taula per menjar).
  • Dispensadors de vending, cafè i aigua.
  • Manteniment i neteja setmanal.
  • Recepció, zona de descans, serveis…
  • Horari:
    • Part time – 5 h / dia (9:00-14:00 o 14:00-19:00) dll.-dv.
    • Full time – 365 dies / 24 h al dia.
    • Chose time – 20 h a la setmana.

Tarifes de lloguer

Part time

66/mes
  • Espai compartit
  • Taula i cadira
  • 5 h/dia (9 a 14 h o 14 a 19 h)
  • De dilluns a divendres
Contacta'ns

Choose time

85/mes
  • Espai compartit
  • Taula i cadira
  • 20 h / setmana
  • 24 h / 365 dies any
Contacta'ns

Despatxos

Oficina individual amb serveis bàsics

Consulta

Naus

Infraestructures pesades amb els serveis bàsics

Consulta

Butlletí subscripció

Si vols estar al dia de les nostres darreres notícies, formació o concursos per accedir a Nexes, subscriu-te al nostre butlletí i rebràs periòdicament un resum de la nostra activitat.

subscriu-te

cluster

banner_cluster

Nexes

L’equipament per dinamitzar el teixit econòmic local i afavorir la creació i el desenvolupament d’activitats empresarials i industrials.

 

Últimes entrades

Curs online de Whatsapp Business

En aquesta píndola online de 2h, veurem com utilitzar la plataforma de comunicació Whatsapp en la seva versió Business i poder comunicar-te amb els teus clients de una manera professional i directa.   read more…

Novetats Autònoms 2020: nous llibres de registres

Novetats sobre els llibres registres dels autònoms en estimació directa simplificada. (Ordre HAC/773/2019 de 28 de juny de 2019)

Durant la sessió es tractarà de les novetats per a l’exercici 2020 en relació als llibres de comptabilitat que els autònoms que estan al règim d’estimació directa simplificada estan obligats a portar. A més, es farà un repàs general de les obligacions formals d’aquests llibres.

 

  • Dia: dijous 30 de gener de 2020
  • Horari: de 16:00 a 18:00
  • Lloc: Sala de Formació de NEXES
  • Preu: gratuït
  • Ponents: Joan Jurado (economista)

Per apuntar-vos només cal que envieu un mail a: administracio@nexesforallac.cat

PLACES LIMITADES!!

 

 

 

A qui s’adreça:

S’adreça a totes aquelles persones emprenedores que com autònomes, estiguin acollides al règim d’estimació directa simplificada de l’IRPF.

Professor:

Professor: Joan Jurado i Cardelús. Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses per la Universitat de Barcelona. Curs de Postgrau d’Assessoria i Gestió Tributària per ESADE. He estat tècnic d’emprenedoria al Centre d’empreses de Les Preses. Actualment, és Inspector tributari del XALOC (Diputació de Girona) i he estat professor–tutor del centre de La Garrotxa de la UNED.

Curs de Mailchimp

En aquest taller pràctic d’una sola sessió (4 hores), treballarem i veurem l’eina MailChimp, per fer accions de email màrqueting. Descobrirem com fer campanyes de màrqueting utilitzant el email. read more…

Ubicació

Carrer dels Oms, 10

17111 Vulpellac, Girona

Tel. 972 64 68 58

Horari: 9-13 / 15-18 h