El model Low Cost és oferir qualitat a un bon preu, i ho aplicarem a la comunicació empresarial: com obtenir resultats amb molt poca inversió econòmica.

  • Dies: 31 de març, 2, 7 i 9 d’abril de 2014
  • Horari: de 15:30 a 18:00
  • Lloc: Sala de Formació de NEXES
  • Preu: 20€ (gratuït pels membres del Cluster Ecommerce)
  • Ponent: Xavier Romo

Inscriu-te aquí: inscripcions on-line

El màrqueting i la comunicació són aspectes clau en el desenvolupament d’una idea de negoci. Amb unes bones estratègies és possible aconseguir grans impactes amb pocs recursos.

La comunicació ens permet ser més visibles, sobretot a la xarxa; és una eina per aconseguir més vendes.

Cal una estratègia basada en el pla de màrqueting per millorar les vendes utilitzant accions de comunicació online i offline, ressaltant terminis, objectius, clients als quals afecta i accions comercials complementàries, així com una revisió i control de la mateixa.