Curs de Comercial & Màrqueting

Curs de Comercial & Màrqueting

Benvolguts/des,

Desde NEXES-Viver d’Empreses i Centre de Negocis de Forallac us volem convidar a la propera formació que tindrà lloc a NEXES:

Titol: Formació bàsica den gestió Comercial i Màrqueting (10h)

Dies: 20,22,27 i 29 d’octubre (dijous i divendres)

Horari: de 16h30 a 19h00

Preu: GRATUÏT

Lloc: Sala de Formació de NEXES (c/dels Oms, 10  Sector Industrial V-2 de Forallac)

Si hi esteu interessats en assistir-hi, truqueu al telf.: 972646858 o envieu un mail a: info@nexesforallac.net/nexes . ( Places limitades! )

 

TEMARI:

 

1A SESSIÓ .- DIAGNOSI EMPRESARIAL. ANÁLISIS DAFO : EMPRESA, PRODUCTE , COMPETENCIA

Què tenim de bo a l’empresa i què hem de millorar

Quin producte/servei tenim : Definirem l’essència d’aquest

Quina competència ens trobem i què analitzarem

A partir d’exercicis pràctic amb participació individual i col.lectiva.

Els alumnes faran una presentación breu de l’empresa i producte (màxim 5 minuts).

Faran la matriu DAFO (Debilitats, Amenaces, Fortaleses, Oportunitats) de l’empresa, producte i competència.

Entre tots els alumnes es comentaran les diferents presentacions i aspectes a millorar.

 

2A SESSIÓ .- BREU INTRODUCCIÓ A ESTRATÈGIES DE COMERCIALITZACIÓ D’UN NOU NEGOCI

Estratègies de Producte/Servei

Amplada i profunditat de productes i serveis

Característiques del producte : definició, presentació, complements

Estratègies de Distribució

Definir els canals de distribución segons prodcute/empresa

Característiques dels canals i perfil de client

Introducció a la segmentació de mercat

Estratègies de Preu

Definir els preus segons producte/canal

Gestio de promocions , descomptes

Estratègies de Comunicació

Materials de suport que utlitzarem

Canals de comunicación

Missatges de comunicació segons canal

Els alumnes de forma individual i en grup definiran els conceptes principals de les diferents estratègies.

 

3A SESSIÓ ACCIO COMERCIAL I NEGOCIACIÓ

Que inclou un pla d’accio comercial

Objectius comercials : qualitatius i quantitatius

Rutes comercials

Tipologia Accions comercials (segons producte/empresa/sector) :

Oportunitats Comercials

Sinèrgies Empresarials i Relacions Públiques

Documents de control comercial : Analitzarem els que tinguin el alumnes i donarem idees segons empresa i eines disponibles.

Procés de Venda : Què hem de fer?

Abans de la Venda : Objectius, preparación, documentació

Durant la sessió venda : procés de negociación inicials

Post Sessió de Venda: procés de negociació i tancament.

Tècniques de negociació que utilitzarem segons el perfil de client

Adaptació al canvi durant el procés de venda.

Exercicis de sessions de venda, relacions públiques entre els alumnes assistents .

Simulació de sessió networking o situacions de Relacions públiques.

 

4A SESSIÓ RESUM FINAL

Presentació final dels alumnes a partir dels coneixements adquirits

Anàlisi de les presentacions i reforçant amb explicacions teòriques en :

. Estructuració missatge de venta

. Comunicació

. Tènciques de negociació

Proposta de Pla de treball a seguir un cop finalitzat el curs i a partir de la diagnosis individual de cadascu.